Kärleken

img_6793 (MMS)

Kärleken till dig är obeskrivlig<3


bilder

har så mycket bilder så jag vet inte vart jag ska börja. Men snart när jag hittar tid och ork ska jag bjuda med mig av sommaren. Kanske inte allt här utan även på facebook. Den som väntar....

Här är en bild från kryssningen med favvobrudarna från Billan, saknar er!

Tatuering

Kan säga utan att ljuga att jag får komplimanger för min tatuering jag har på armen dagligen. "Oj vad fin det är, åh vad ovanligt att göra sådär, vad fint gjort och vad häftigt att du valt att göra så" Är några av kommentarerna jag fått. Älskar verkligen den själv så himla mycket, den är snygg, stilren och lite annorlunda då jag valt att skriva texten runt armen i stället för en rak text. Den är diskret men finns ändå där. David är bäst!

Mitt hjärta

img_1162 (MMS)

Älskar dig. Tack för att du finns när vissa dagar är jobbigare än andra. Du är mitt allt<3


Nytt i läggan

Igår var jag ledig och hade en heldag med mamma. Jag åkte och hämtade upp henne för att köra massa saker till återvinningen, bla skräp från mitt rum som hon inte ville ha kvar=) Konstigt...haha
Sen åkte vi ner på stan och shoppa skor, vidare hem till mig där vi bara satt i soffan, drack kaffe och åt smörgås och bara prata. Så himla mysigt att bara vara vi för en dag sådär. Lite senare åkte vi och handla och jag lagade en korv och potatisgryta (med morötter, palsternacka, gullök, purjolök, 4 olika korvar) som blev galet god. Är lite överraskad av mig själv hur mycket mat jag faktistk kan laga och det smakar bra=) Har nog lärt mig en del av mor ändå genom alla år.
Väl i soffan när vi åt fick jag ryck och ville ha upp gardinerna. Nu nu nu...
Sagt och gjort, gardinerna kom upp med hjälp av killen och mamma. Blev så snyggt. Och mina nya blommor som jag hade köpt tidigare på dagen gjorde sig bra i vardagsrumsfönstret ihop med gardinerna.
Vad tycks?


Tack kära mor för hjälpen av planteringen av blommorna och fixet med gardinerna♥ Mer av sånna här dagar..


Födelsedag

Idag fyller min kära kusin Elin år.
Vi firar dig tillsammans på lördag vännen min♥

Frisördags:)

img_7113 (MMS)

Dåså mina kära vänner och trogna läsare är det dags för ett frisörbesök. Kanske inte syns så bra på bilden men har en superblond utväxt på ca 1 cm. Sjukt vad psykiskt dåligt man mår med fult hår. Det blev riktigt solblekt nu i Grekland och har verkligen längtat till den här dagen. I lördags när jag träffa Eskilstuna ligan var det 2 som fråga, "Verro, har du samma hårfärg som sist vi sågs på midsommar?" haha. Ja det är de faktiskt. Bara lite solblekt som sagt:) vi får se vad det blir idag. Har några idéer men de senaste gångerna har det inte riktigt blivit som jag tänkt utan mer vad som är bra för håret (envis som jag är). Sitter nu ute i solen och väntar på min tur. Hörs senare..


Middag

I onsdags var jag och killen bjudna hem till mamma på middag, som jag nämnde i förra inlägget. Vi satt ute på gården i solen och åt en jättegod lax med romsås. Hon har nu åkt utomlands, 3 syskonpar, så himla mysig ide.
Här kommer lite mer bilder från den kvällen♥

Mysig kväll

img_0762 (MMS)

Hade turen att äntligen träffa mitt kusinbarn Agnes igår när vi var hemma hos mamma och åt middag. Såå himla go unge. Anna hade hållit henne vaken hela vägen hem till oss för att jag skulle få gosa lite med henne. Lycka kan jag säga. Gladaste ungen fast så trött. Det var såklart roligt att träffa min kusin Andreas och Anna också :) men ibland blir det lite mycket fokus på de små! Det är inte så konstigt när de är så fasansfullt söta. Nu får vi inte låta det ta för lång tid innan vi ses. Okej?:)  Förresten, tycker ni mattan var ful eftersom det bara är en som har kommenterat? Jaja, jag älskar den iaf och det är huvudsaken!  Bye


Nytt i läggan

Innan jag och killen åkte på semester var vi in på mattbolaget ute på Erikslund (som jag btw bara älskar, personalen är grym och hjälpsam varje gång man kommer dit) och beställde en matta till vardagsrummet. Vi gick runt där i ca 1 timme och spåna ideer med tjejen som hjälpte oss, jag visa bilder hur det ser ut och liknande. Efter ett tag när jag bläddrar där bland deras prover som hänger på väggen såg jag min dröm matta. Blev kär i den på en gång. Nu var det bara att hålla tummarna att killen gilla den, den är i flera olika lila och svart=) Och han gjorde det. Vilken tur för den är liksom inte super tjejig utan funkar för oss båda tycker jag. Jag hämta mattan idag och det blev riktigt snyggt. Jag är supernöjd.
Vad tycker ni?


RSS 2.0