Mysig kväll

img_0762 (MMS)

Hade turen att äntligen träffa mitt kusinbarn Agnes igår när vi var hemma hos mamma och åt middag. Såå himla go unge. Anna hade hållit henne vaken hela vägen hem till oss för att jag skulle få gosa lite med henne. Lycka kan jag säga. Gladaste ungen fast så trött. Det var såklart roligt att träffa min kusin Andreas och Anna också :) men ibland blir det lite mycket fokus på de små! Det är inte så konstigt när de är så fasansfullt söta. Nu får vi inte låta det ta för lång tid innan vi ses. Okej?:)  Förresten, tycker ni mattan var ful eftersom det bara är en som har kommenterat? Jaja, jag älskar den iaf och det är huvudsaken!  Bye


Kommentarer
Postat av: Anna

Finaste :)) men ser så kul ut! Färgkomtrast AB ha ha! Va supermys att träffa er oxå! Som sagt träffas lite längre tid nästa gång inom närmsta månaden då ;))) kram på er! Och du! Mattan är kanon snygg! Husesyn tack!

2011-08-05 @ 00:23:31
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0