Fan

Blogg.se funkar inte alls som det ska. Fan vad irriterad jag blir. Därför kan jag inte blogga som jag vill. Kan inte lägga upp bilder heller och det suger ju. Så, så länge får ni följa mig på instagram, verro85.
Vet ni, en sak kan jag säga som ni får bita lite i;) åker till peace and love festivalen imorn med min kusin Lina. Hon hade en vip biljett över så jag blev inbjuden. Yeay så nice. Vi har tillträde överallt och det kostar mig ingenting förutom boendet. Bra att känna Lina. Längtar som fan. Hej då!

Tillbaka

Jag är tillbaka. Jag har saknat bloggen. Som fan. Tur att instagram har funnits och finns. Jag är tillbaka för att stanna, ska vara ärligare än nånsin, lägga upp ännu flera inlägg och bilder om min träning och min hund. Så ni läsare där ute kan störa er ännu mer på att jag uppdaterar om min träning. För det är det jag känner, att för många lägger ner krut på att störa sig på saker som jag väljer att skriva om som tillhör mitt nya liv. Det är precis lika viktigt för mig som det är för er som har barn, hus, nytt jobb, skola mm. Så ni som tycker det är jobbigt, snälla läs inte min blogg då. Återigen, det här är min blogg och jag skriver om precis vad jag vill. Ses snart igen! 

Säljer

Säljer min systemkamera EOS 450D, 18-55 mm objektiv. Alla tillbehör medföljer. Kameran är i nyskick.
Nypris: 9995:- Dagens pris: 6500:-
Priset går att diskuteras vid snabb affär. Vid intresse kontakta mig här, på Facebook, via mail eller min mobil.
Den är grym och inget fel på den alls bara jag som vill släppa den och gå vidare i livet;)


Det tar sig

Förra veckan cyklade vi med Zoe första gången. Hemifrån Haga ner till kajens fik. Det gick riktigt riktigt bra utan att överdriva en sekund. Hon var så duktig på en gång och fattade verkligen grejen.

Idag efter jobbet åkte jag till djuraffären och köpte ett bälte som vi ska ha när vi i höst ska springa med henne och såklart även nu när vi är ute och går om man så vill det. Man sätter det i midjan och är fri från kopplet i händerna och så är det elastiskt som ska underlätta att vi båda dras hastigt åt nått håll. Fan vad bra det funka och vad kul det var att motionera. Vi gick 5:an tillsammans alla tre och det funkade hur bra som helst. Det är typ som att hon fattar att nu är det träning och snabbt tempo som gäller för hon stanna inte till hundra gånger och lukta på allt eller var nyfiken på allt som rörde sig som hon i vanliga fall gör. Zoes ras är som gjord för att träna och det ligger i hennes natur och det märks på henne att hon njuter, trivs ute och att hon är mycket tillfredsställd när vi väl kommer hem. Jag är typ en av få som längtar till hösten då jag ska springa med henne i spåret massor massor;)


Studenten

Har varit hemma hos min gamla kollegas son och firat han på studenten. Tänk vilken tur de hade med vädret och det är verkligen något studenterna förtjänar. Det är så mysigt att vara hos Christer och hans familj, man känner sig som hemma i deras fina hus. Christer bjöd på öl, groggar och massa härlig musik. (han dja på altan för oss ungdomar) Tror vi ska bjuda in oss fler gånger där i sommar;) Att tillägga, jag var tyvärr chaufför men han servade alla andra så fint. 
Grattis Carl på din dag. Kör hårt i natt.
Själv går jag och lägger mig medan killen är ute på galej. God natt!

 


Promenad

Numer är vi ute och går med två hundar. Det är inget mer jobb än vanligt då Bossen (J föräldrars hund) är gammal och ganska slö medan vårt lilla yrväder till hund gärna gör det ena och det andra när vi är ute på promenad.

Nu har vi precis käkat, jag ska bara låta maten smälta sen ska jag ta en springtur. Gäller att ta tag i det jag hade så bra i rutin innan semestern. Vägrar falla tillbaka till mitt lata jag!!! Kom igen nu.

 


Drömmer

mig tillbaka till sol, bad och avkoppling. Vem vill inte ha mer av det?


Söndag

En helt sjukt god söndagsmiddag bjöds det på hemma hos kära mor idag. Hon hade lagt ner både tid och själ i denna fantastiskt goda rätt. Länge sen jag åt så gott. Tack för det mamma, mysigt att träffa dig och prata av oss lite❤


Inköp från utlandet

Dessa mycket goda och fina råvaror köpte jag med mig från Grekland denna gång. Jag är så nöjd, deras olja är ju himmelskt god och inte prata om honungen. Det ska användas till speciella tillfällen såklart. Spriten ska väl användas lite mer flitigt kan jag tro;).                image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Äntligen

Som jag saknat dessa två❤
Har haft en oförglömlig resa med underbara vänner. Längtar redan tillbaka, speciellt när man kommer hem till det här skitvädret.

image description

 

 

 


RSS 2.0