Mitt i allt elände som kom den här på pos...

img_1543 (MMS)

Mitt i allt elände som kom den här på posten. Åh vad jag blev glad. Min fina kusin Elin har gjort den själv. Valt en text som hon tycker passar mig. I det här fallet en Lars Winnerbäck låt "kom änglar". Hon vet vad jag gillar! Tack gulliga du. Du vet vad vi kom överens om nu? I min nya lägenhet ska vi sätta upp massa olika budskap, du o jag och stämpeln i högsta hugg:)  Lite vin och Kathleen som sällskap får vi inte heller glömma. Fetisch molnen bara rök ur hennes huvud igår när hon såg tavlan, oj vilka idéer hon fick. Roliga hon:) Vill tacka min underbara vän Kathleen för att jag fått vart hemma hos dig nu när jag mått så dåligt. Så skönt att bara vara och inte ha några krav. Tack till er alla vänner som har skickat gulliga sms. Jag tar åt mig det vet ni, har inte bara orkat svara Ni är fantastiska. Ut och gå 1 timme nu och rensa tankarna. Kramhav


Mycket

Tack för alla omtankar. Det är inte personligt varför jag inte svarar, men jag orkar bara inte. Mycket jobbiga saker som händer just nu. Jag vet att ni finns, men ge mig bara några dagar. Tack för att ni finns- Veronika♥

Absolut den jobbigast dagen i mitt liv. De...

img_1535 (MMS)

Absolut den jobbigast dagen i mitt liv. Det här händer inte. Jag väljer att skriva här för jag känner att de är det enda jag orkar just nu. Orkar inte svara i telefon och orkar inte svara på sms heller förutom de berörda. Tack för alla omtankar runtom. Tänker på dig min fina kusin som valde att lämna oss igår!


En jobbig dag igår en ännu jobbigare dag...

En jobbig dag igår en ännu jobbigare dag idag. Vi ska träffas alla kusiner, föräldrar idag och prata och stötta varandra. Just nu mår jag inge bra så om jag inte svarar i telefonen är det för att jag inte orkar prata.... Mina tankar går till min faster m familj. Varför väljer man den här utvägen?? Gråter!


Jobbdags

Nu är jag redo för jobb. Min lediga helg egentligen men det är hockeymatch idag och jag ställer ju upp om jag kan och vill. Det är pengar.
Gårdagen var så mysig, alldeles lagom för en gångs skull. Vi tog 3 glas vin var och dela på 2 ostbrickor. Prata om det ena och de andra. Känner mig pigg och redo för vad lördagen har att erbjuda=)
Dagens stora bamse kram och puss går till mina bästa kusiner, Stina & Elin, älskar er!


Såhär ser jag ut idag:

Ha en underbar dag alla!

Vin & Middag

Ikväll ska jag ut och äta och dricka vin med fina Maria och härliga Frida. Mina två godingar! Det var de som var mina mörkhåriga donnor=) Vi ska gå till Å som var mitt och Marias bästa hak, vi hängde där ons, fre, lör jämt förut. Drack rödvin för hela slanten. Det var tider de!=) Ska bli så mysigt. Vad ska ni göra? Hopp in i duschen nu. Härliga helg here we come.



God morgon världen! Vilken underbar dag. Ä...

img_1510 (MMS)

God morgon världen! Vilken underbar dag. Är trött idag, vet inte varför. Blev kanske lite sent innan jag somna, måste skärpa mig. Igår efter jobbet så åkte jag hem till Kathleen och Ola. Jag älskar verkligen att vara där, vi bara är och myser och pratar en massa. Igår fick jag även gå runt och kolla på allt nytt som har gjorts i huset, arbetslistan är inte slut än enligt Kathleen, hon lägger in sina arbetsorder till Ola lite då och då, haha. Underbart och det blir så fiiint! Vi åt middag tillsammans och prata om livets frågor, vad vill man göra med sitt liv?, vill Kathleen gå tillbaka till sitt jobb efter mamma ledigheten?, ska jag plugga?, ska jag flytta?, lägenhetsfrågan, drömmarna vi har och drömmarna om man vann pengar. Det var ett bra och intressant samtal med många tänkvärda åsikter. Efter det var det såklart dags för idol, programmet där jag typ bara har 2 som jag tycker är bra. Va fan händer liksom, alla suger! Skittråkigt. Nu väntas jobb sen en trevlig fredag som innebär vin och mat med 2 mörkhåriga donnor:) see you later!


Nu har jag blivit blond och jag trivs otro...

img_1507 (MMS)

Nu har jag blivit blond och jag trivs otroligt bra. Det ser jätte blont ut nu men efter nån tvätt så lägger det sig. Det är så skönt att få bort nästan allt det gula. Lyckligast! Ikväll blir det kvalitétstid med bästa vännen. Helgen väntar på mycket spännande saker;) ja gillar't! Fridens


Jag suger!!!

Om man vill gå ner i vikt så måste man träna, men jag är så sämst på att hålla igång regelbundet, det går liksom inte att springa några ggr i veckan och sen nästa vecka inte en gång. Det förlorar jag inga kilon på kan jag säga. Fan min karaktär är sämst och jag ogillart som fan. Idag tillexempel så skulle jag åka ner till Feel good för första gången på länge men jag skulle åka hem först och hämta en sak, så blev jag sittandes här och nu orkar jag inte. Fan fan säger jag bara. Tur att jag och Christer håller på att smida lite planer, hoppas det går bättre. Kom igen nu Veronika, jag vet att jag kan. Kämpa!!!!!

Säljes

Skor säljes. Kommer lägga ut några som jag inte använt och några som är använda, är ni intresserade så kontakta mig via facebook eller via sms 0761850307. Pris går att diskutera! Skorna levereras i orginalkartong!

Svarta höga stövlar. Använda 2 ggr. Inköpspris 799;- Mitt pris 300;-

Svarta låga stövlar. Använda. Inköpspris 699;- Mitt pris 150;-

Svarta låga pumps med rem framtill. Använda. Inköpspris 499;- Mitt pris 50;-

Svarta pumps i mocka. Använda. Inköpspris 700;- Mitt pris 150;-

Jättesnygga skinnstövlar i beige. Använda 1 gång(på riktigt). Inköpspris 900;- Mitt pris 500;-

Röda pumps. Använda. Inköpspris 350;- Mitt pris 50;-

Alla i storlek 39


Tillbaka

Min fina fina kavaj som försvann kvällen jag var i Eskilstuna är återfunnen. Jag ringde alla taxibolag som fanns i Eskilstuna, till Harrys för det var där vi va, fråga Elin som vi var på förfest hos och Maria som jag sov hos. Men ingen hade sett den.. Ledsen i ögat som jag blev eftersom den var ny fick jag helt enkelt bara inse att det finns ingen kavaj och jag får köpa en ny. Men så en dag fick jag ett sms av min kära vän Maria "Du kommer bli jätteglad nu, jag hitta din kavaj bakom min jacka här hemma" Så igår tog Emma med sig den till hallen, det var handboll i hallen, och lämna den. Snäll som hon är! Tack alla inblandade, nu kan jag använda min snygga kavaj=) Haha.
Hade väl tur igen jag vet inte???

Spätta med potatis, grönsaker, remouladeså...

img_1497 (MMS)

Spätta med potatis, grönsaker, remouladesås, en knäckemacka och ett glas mjölk det är grejer de. Fy fan vad gott. Ligger här helt utslagen i soffan. Blev 2 dagars den här helgen vilket inte var planerat:) men har haft så himla kul båda dagarna. Var med Frida i fredags vilket jag inte vart på väldigt länge, åh vad kul vi hade. Bästa tjejen som jag saknat så. Du är så go! Idag har man röstat då, måste helt ärligt säga att jag inte riktigt fattar allt med alla lappar och vad som är vad. Det blev ju bra tillslut men ändå, så mkt man ska hålla koll på:) måndag imorn igen, det känns som om det bara är mån och fre hela tiden. Det går för fort, alldeles för fort. Ska iaf till frissan på onsdag, ska bli såå skönt att färga utväxten och få bort mitt gula som jag har lite inslag av. Ska nog bege mig till sängen. Kram till er alla


Har haft en grym kväll med massa roligt fo...

img_1495 (MMS)

Har haft en grym kväll med massa roligt folk som jag inte träffat på ett tag. Älskar vänner och älskar nya vänner som jag känner att jag fått. Tack Anna och Kimmen för en sjukt trevlig kväll. (på norrländska) är så glad att jag träffat er. Ladies night har vart helt sagolikt och underbart fantastisk. Fy fan vilken kick. Brolle ge mig dig typ nyss tack. Kram till alla som jag älskar. Hjärta er!!!


Grymt

Det var så bra igår. Lycka till ikväll nu grabbar.

Det var så kul att gå med bästa tjejerna. Nästa år är det vi som sitter där vi satt..OK????

Sämst

Just nu är jag verkligen sämst i världshistorian på att uppdatera min blogg. Jag vet själv hur tråkigt jag tycker det är när någon inte gör det på ett tag. Men jag har verkligen inte tid att sitta vid datorn just nu. Imorn är det Ladies Night och genrepet är idag och igår var det seriepremiär för VIK hockey, så dagarna bara rinner iväg med massa jobb. Den här dagen slutar iaf med belöning att jag får se genrepet för morgondagens show med alla mina bästa vänner. Gillar´t....

Måns Möller och Stephen ska va med vilket jag tycker är jättekul. Hoppas det går bra för dem att charma tjejerna=)

Nu är det jobb i bistron, sen bort till Bombis och duka duka duka för hela slanten. See you

Kusinträff

Lördag för en vecka sen hade vi styrt kusinträff på pappas sida. Vi är 11 kusiner men alla kunde tyvärr inte komma. Vi samlades ute i torpet som farmor och farfar har. Där körde vi 5-kamp som bara blev 3-kamp=) Mitt i allt så ville vi äta och där blev vi sittandes och prata en massa gamla minnen. Speciellt "smågrabbarna", de är ju inte små längre men de har ju alltid vart minst och vart mest där ute i torpet och har då flest minnen. Gu va vi andra skratta kan jag säga. Jag, Elin, Stina, Per och David sov kvar. En jättemysig kväll som vi snart får styra om så alla kan va med. Tror jag ska ta tag i de??? hmm undra vad de blir den här gången!!

Kolla in min tröja..hahahaa

Farmor var där och hjälpte till med maten, husmor!

Bästa tröjan!

Frukost i solen

Kusinsamlingen. Försök hitta mig?? Kan bli jävligt svårt=)

Grekland är det bästa

Har haft en helt underbar resa med underbara vänner. Oj vad vi har haft det mysigt. Vi har ätit och druckit gott hela veckan. Jag vet att man ofta säger så när man vart utomlands, men den här veckan kändes för mig lite extra bra. Allt föll bara på plats så himla bra. Vi samtyckte om allt, då menar jag allt. Gick upp samma tid varje dag och satt på balkongen och åt frukost, sen gick vi våran promenad till stranden som tog ca 15 min. Där låg vi fram till ca 13 eller 14 för att gå upp och äta lunch, som oftast bestod av grekisk sallad eller tonfisk sallad och mythos, som är deras goda öl=) Mätta och nöjda gick vi ner till solstolarna och låg där fram till kvällning. Typ vid 18 tiden började vi röra på oss hemåt, men vi gick aldrig hem på en gång, utan vi stanna på vägen på mysiga strandrestauranger eller barer inne i stan för att ta varsin öl och kika lite på folk för att sedan knalla hem. Sen duscha vi och gjorde oss i ordning, vilket gick väldigt snabbt eftersom vi hade 2 toaletter med 2 duschar, lyx för att vara 3 pers=) Vi hade lite myshäng på balkongen där vi sminka oss, drack lite drinkar, lyssna på musik och prata om allt. När det sen var dags för att gå och äta middag. Vi åt några kvällar på hotellet och andra kvällar gick vi in till stan som tog max 10 min. Vi hade tre kvällar med party, varav en rejäl bara hemma på balkongen med bad i poolen mitt i natten och en fylla ute på ett discoställe med dans på baren och annat därefter;) Och det vi har gjort mest av allt är att prata, vi har pratat och pratat om så himla mycket och viktiga saker. Fått gå igenom ett och annat, skrattat och gråtit tillsammans. Med andra ord, en fantastisk resa. Tack Ann och Hanna. Älskar er!
Mer bilder kommer på facebook, svårt att välja!










Jag vet

Jag vet att det var länge sen jag uppdatera min blogg. Men jag ska göra det snart. Första veckan på jobbet och mycket att stå i. Sen är det lite annat just nu runtomkring som händer. Men jag återkommer snart. Nu ska jag gå till jobbet! Duktig Verro.

RSS 2.0