Mitt i allt elände som kom den här på pos...

img_1543 (MMS)

Mitt i allt elände som kom den här på posten. Åh vad jag blev glad. Min fina kusin Elin har gjort den själv. Valt en text som hon tycker passar mig. I det här fallet en Lars Winnerbäck låt "kom änglar". Hon vet vad jag gillar! Tack gulliga du. Du vet vad vi kom överens om nu? I min nya lägenhet ska vi sätta upp massa olika budskap, du o jag och stämpeln i högsta hugg:)  Lite vin och Kathleen som sällskap får vi inte heller glömma. Fetisch molnen bara rök ur hennes huvud igår när hon såg tavlan, oj vilka idéer hon fick. Roliga hon:) Vill tacka min underbara vän Kathleen för att jag fått vart hemma hos dig nu när jag mått så dåligt. Så skönt att bara vara och inte ha några krav. Tack till er alla vänner som har skickat gulliga sms. Jag tar åt mig det vet ni, har inte bara orkat svara Ni är fantastiska. Ut och gå 1 timme nu och rensa tankarna. Kramhav


Kommentarer
Postat av: kusin

jag har minne som en gammal get så glömma det lär jag inte göra♥ ser fram emot det! Vi får ta en promenad på olika håll synd att vi inte kunde gå tillsammans...puss till kusin

2010-09-29 @ 18:06:31
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0