Jag suger!!!

Om man vill gå ner i vikt så måste man träna, men jag är så sämst på att hålla igång regelbundet, det går liksom inte att springa några ggr i veckan och sen nästa vecka inte en gång. Det förlorar jag inga kilon på kan jag säga. Fan min karaktär är sämst och jag ogillart som fan. Idag tillexempel så skulle jag åka ner till Feel good för första gången på länge men jag skulle åka hem först och hämta en sak, så blev jag sittandes här och nu orkar jag inte. Fan fan säger jag bara. Tur att jag och Christer håller på att smida lite planer, hoppas det går bättre. Kom igen nu Veronika, jag vet att jag kan. Kämpa!!!!!

Kommentarer
Postat av: kusin

Säg till om du hittar din motivation så kanske jag kan börja leta där efter min med...jag suger nämligen oxå..

2010-09-21 @ 21:09:13
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: NINNIE

sv: jaa , jag såg den i somras... Sååå bra!



http://ninniesodergren.blogg.se/2010/june/the-blind-side.html#comment



2010-09-22 @ 09:15:04
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: ANN

Jag ska ge dig lite :) Tänk att du är så jävla duktig när du väl varit o träna o vilka resultat!!

2010-09-22 @ 13:04:01
Postat av: ANN

Jag ska ge dig lite :) Tänk att du är så jävla duktig när du väl varit o träna o vilka resultat!!

2010-09-22 @ 13:04:18
Postat av: Maria Andersson

Verro, jag känner med dig för jag är likadan själv. När jag var 20 behövde jag inte röra mig ngt och höll mig i trim i allafall men nu, urk.

Jag har just börjat igen att ta mig till gymmet, får väl se hur detta går. Soffan är som bekant så sweet att sitta på, särskilt nu när rusket är på intåg.

Kämpa på!

2010-09-22 @ 13:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0