Tillbaka

Jag är tillbaka. Jag har saknat bloggen. Som fan. Tur att instagram har funnits och finns. Jag är tillbaka för att stanna, ska vara ärligare än nånsin, lägga upp ännu flera inlägg och bilder om min träning och min hund. Så ni läsare där ute kan störa er ännu mer på att jag uppdaterar om min träning. För det är det jag känner, att för många lägger ner krut på att störa sig på saker som jag väljer att skriva om som tillhör mitt nya liv. Det är precis lika viktigt för mig som det är för er som har barn, hus, nytt jobb, skola mm. Så ni som tycker det är jobbigt, snälla läs inte min blogg då. Återigen, det här är min blogg och jag skriver om precis vad jag vill. Ses snart igen! 

Kommentarer
Postat av: Mankan

Verro! Precis som du själv skriver så är det din blogg o du SKA skriva om precis vad DU vill. Jag läser och du inspirerar mig till träning! Sen är det ju lite kul att se din vardag eftersom vi inte ses alltför ofta ;) Kram på dig!

2012-06-27 @ 22:09:09
Postat av: Anonym

Kör på vännen , du är bäst <3

2012-06-27 @ 23:09:43
Postat av: Susanne Karlborg

Det var min kommentar <3

2012-06-27 @ 23:11:11
Postat av: Verro

Tack mankan. Precis så jag menar och känner. Vill inte att jag ska vara till nån börda. Men då ska jag inte heller tänka på vad jag skriver, hmm undra vad hon eller dem tänker nu om jag skriver det här. Nej jag ska skriva det mitt hjärta säger och hur jag mår vid varje tillfälle. Har behov av att skriva av mig och dokumentera i bilder så jag gör det för min skull. Inte någon annans. Det är skillnaden. Många tror att jag uppdaterar om träning för att få kommentarer om hur duktig jag är mm. Helt fel, klart det är kul det med men jag har bloggen mer som en dagbok att gå tillbaka till och dokumentera om mitt liv och förbättringar angående träning hund mm. Tack för ditt svar Camilla. Hoppas du mår bra.kram

2012-06-27 @ 23:13:47
URL: http://www.weronica.webblogg.se
Postat av: Liz

Kör på bara,visst kan man ibland använda bloggen att skriva ngt som inte passar,det har jag gjort på Maggs Åland men det är ju ngt helt annat.
Men du har mål och är en stadig tjej, därför älskar alla dig. Puss mamma

2012-06-28 @ 13:52:47
Postat av: Ida

Förstår inte varför folk ska envisas med att läsa bloggar de inte gillar och sen klaga på innehållet! Problemet löses enkelt: sluta läs! :D

Tror att du är en stor inspirationskälla hos många och jag tycker du gör ett bra jobb med bloggen! Go go go! :)

Ha så skoj på P&L!


2012-07-01 @ 05:22:16
URL: http://www.idathemonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0