Nytt i läggan

Igår var jag ledig och hade en heldag med mamma. Jag åkte och hämtade upp henne för att köra massa saker till återvinningen, bla skräp från mitt rum som hon inte ville ha kvar=) Konstigt...haha
Sen åkte vi ner på stan och shoppa skor, vidare hem till mig där vi bara satt i soffan, drack kaffe och åt smörgås och bara prata. Så himla mysigt att bara vara vi för en dag sådär. Lite senare åkte vi och handla och jag lagade en korv och potatisgryta (med morötter, palsternacka, gullök, purjolök, 4 olika korvar) som blev galet god. Är lite överraskad av mig själv hur mycket mat jag faktistk kan laga och det smakar bra=) Har nog lärt mig en del av mor ändå genom alla år.
Väl i soffan när vi åt fick jag ryck och ville ha upp gardinerna. Nu nu nu...
Sagt och gjort, gardinerna kom upp med hjälp av killen och mamma. Blev så snyggt. Och mina nya blommor som jag hade köpt tidigare på dagen gjorde sig bra i vardagsrumsfönstret ihop med gardinerna.
Vad tycks?


Tack kära mor för hjälpen av planteringen av blommorna och fixet med gardinerna♥ Mer av sånna här dagar..


Kommentarer
Postat av: Katta

Fiiint! Puss

2011-08-16 @ 18:51:31
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/
Postat av: emma kå

snyggt!

2011-08-16 @ 19:12:37
URL: http://emmka.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad fint du har fått det Verro!!

Hoppas allt är bra med dig :)

Jag saknar dig på Rockis :(

Kramis xxx

2011-08-22 @ 17:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0