Frisördags:)

img_7113 (MMS)

Dåså mina kära vänner och trogna läsare är det dags för ett frisörbesök. Kanske inte syns så bra på bilden men har en superblond utväxt på ca 1 cm. Sjukt vad psykiskt dåligt man mår med fult hår. Det blev riktigt solblekt nu i Grekland och har verkligen längtat till den här dagen. I lördags när jag träffa Eskilstuna ligan var det 2 som fråga, "Verro, har du samma hårfärg som sist vi sågs på midsommar?" haha. Ja det är de faktiskt. Bara lite solblekt som sagt:) vi får se vad det blir idag. Har några idéer men de senaste gångerna har det inte riktigt blivit som jag tänkt utan mer vad som är bra för håret (envis som jag är). Sitter nu ute i solen och väntar på min tur. Hörs senare..


Kommentarer
Postat av: emma kå

haha :) du åh ditt hår

2011-08-09 @ 12:37:31
URL: http://emmka.blogg.se/
Postat av: Katta

Ja tycker snubben bakom dig ska ta en sväng till

Frissan! Mohaha! Blev säkert kanon! Saknar dig puss

2011-08-09 @ 23:59:20
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0