Härlig dag

Vilken härlig dag det här blev. Först frukost med underbara vänner som jag skrev om tidigare. Vi var där från 9 till de stängde kl 12. Snacka om att vi åt och prata en massa. Sen gick vi till Vila och kolla deras rea, 70% utförsäljning på allt för butiken ska läggas ner. Jag fynda några små guldkorn. När jag kom hem röjde jag undan lite och plocka i ordning sen bytte vi om för att gå ut och gå med Zoe. Vi mötte upp Ann och gick bort mot Rocklunda och in i det inhägnade området och lekte av Zoe lite. 1 timme var vi ute och gick totalt. Det blev kallt till slut men så himla skönt att röra lite på sig. Nu fortsätter dagen i soffan med tända ljus, raggsockor och en kopp te. Härliga söndag.


Kommentarer
Postat av: Katta

Bra där med aktivering! Haha! Puss

2013-01-13 @ 20:56:18
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se
Postat av: Liz

ni är så kreativa att göra saker!! härligt !

2013-01-14 @ 07:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0