Söndag

Jag är så glad att jag har ett jobb som ställer upp på mig. Den här veckan har jag fått tagit ledigt. Eller som det heter "vård av närstående". Jag ska vara hemma hela veckan och försöka hjälpa Johan komma in i vardagen, vi ska försöka komma i ordning i lägenheten och sen bara få vara Johan och jag. Det har varit så intensivt så tror verkligen vi båda behöver det.

Tack för en sviiingod middag ute i Irsta igår, önskar att alla fick avnjuta denna underbara mat. Såsen, alltså såsen är så in i bombens god. Johan blev verkligen bortskämd och det var han väl värd min kämpe❤

Glöm inte att lyssna på P4 Västmanland kl 08.40 imorn då är Johan med i radion och ska prata om olyckan!
God natt.


Kommentarer
Postat av: Katta

Men tack själva!!
Ja ni behöver verkligen ta er tiden att komma
I ordning tillsammans efter allt!! Puss puss ❤❤❤

2012-09-16 @ 21:50:58
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se
Postat av: Mor

Och jag hade Zoe!!!!kram

2012-09-16 @ 21:59:07
Postat av: Emma

Vad skönt att ni båda verkar kommit på benen bra igen både fysiskt och mentalt.. Fortsätt så och ta hand om varandra :) kram

2012-09-16 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0