Varda

Igår hade vi bokat bord på Varda. Jag och min kära sambo, hans föräldrar och även J's bror med familj. Vi träffades hemma hos J's bror innan för en fördrink sen ner till 19.30.
Vi lyxade till det allihop och åt förrätt, varmrätt och några tog till och med dessert. En mycket trevlig kväll med massa god mat och framförallt trevligt sällskap. Fan vad nice det är att bara sitta på arslet och bli servad till tusen. Det var bra service till en början, bra presentation av maten och så men sen gick det bara utför och vi blev bortglömda litegrann kan jag tycka. Men maten var fantastisk! Jag åt skagen toast på kräftstjärtar till förrätt, grillad lax med potatiskaka till varmrätt och en alkoholfri irish coffee till "dessert". Johan åt carpaccio till förrätt, oxfile till varmrätt och en irish coffee till efterrätt. Mums det var gott. Det måste vi bara göra om.

Nu är jag på jobbet och kör ett långpass, 8-18, så bara att köra på. Hej och hå.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det gick inte att kommentera i inlägget under så jag skriver här istället. STORT grattis till bebben! :) All lycka till er!

2012-11-04 @ 22:18:37
URL: http://www.idathemonster.blogspot.com
Postat av: Maggan

Å va skoj, stort GRATTIS till Er

2012-11-05 @ 07:46:05
Postat av: Liz

2013 ett år som ska bli helt undebart.
Puss MM.

2012-11-05 @ 09:37:25
Postat av: Anonym

Gick inte att kommentera på inlägget under, så skriver ett stort GRATTIS här istället! Har läst din blogg till och från i flera år, superbra :)

2012-11-06 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0