Fitnessfighten februari 2012

Oj oj jag vet inte vart jag ska börja. Jag säger som alla andra, det här har verkligen förändrat mig helt. Mitt tankesätt, mina nya vanor och prioritering förvånar mig. Jag har spelat handboll på elitnivå och alltid haft en vältränad kropp. Men sen jag la av så har det bara gått utför. Efter 20 års ålder så förändras kroppen hormonellt och man bestämmer inte riktigt över sina breda höfter och celluliter som uppkommer bara sådär. Jag har provat allt med gi, lchf, itrim soppor mm men inte nått fram till det resultat jag önskat. Nu äntligen har formerna börjat ta plats och det var länge sen jag vägde så som jag väger nu. Jag är riktig riktigt nöjd över mina resultat och har bara mer att se fram emot. Än är jag inte klar. För engångsskull på väldigt länge har jag som mål att vara vältränad och känna mig nöjd inför sommaren och kunna njuta av att äta och dricka utan att få panik att kroppen växer och jag vet hur jag ska uppnå det. Jag har hittat ett sätt som passar mig sjukt bra. Du tränar effektivt i 1 timme och vet att du gått igenom kroppen ordentligt och de problemområden som alltid har varit svårt att få bort. TACK från hela mitt hjärta för att ni har gett mig den här chansen. Jag har med mitt deltagande i februari månad inspirerat 7 st vänner som kör nu i mars månad. Imponerande;)
Såhär lät min motivering till domarna i fitnessfighten. Tävlandet är bara ett bonus i allt det här. Jag har uppnått resultat som jag aldrig trodde skulle ske på 29 dagar. Tänker inte lägga ut några bilder. Bara om jag blir en av de 10 bästa.
Här har ni mina resultat på 29 dagar iaf. Jag är imponerad och sjukt nöjd över mig själv. Alla borde prova det här.
• - 7,6 kg
• - 7 cm i midjan
• - 6 cm runt rumpan
• - 1,5 cm på varje lår
• - 6 i vilopuls


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan så grym du är! Smsa tips till din kusin vet ja;) puss Elin

2012-03-02 @ 10:38:55
Postat av: Anna

Grymt bra jobbat Veronica!! Impad!! :))

2012-03-02 @ 11:22:12
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Frida Bålefalk

Grymma resultat tjejen!!!!!

Kraam

2012-03-02 @ 12:19:50
Postat av: Lina

Super duktig du e!! Grattis till ett super resultat=) Ska ge mej på ff den 1 april hade jag tänkt. Hoppas dock de ska funka med en liten kille som vill ha all uppmärksamhet=) De börjar ju dra ihop sej till sommar nu och jaa man kan ju säga så här att min efter graviditetskropp inte e den hetast haha!

Grattis igen till ett super resultat=) Kram

2012-03-02 @ 15:20:22
URL: http://linalonn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Helt sjukt bra jobbat av dig hjärtat! Du är grym!!! :)

2012-03-02 @ 16:11:12
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Nettan

Grrrryyymmt bra jobbat;-) Jag och Carro kör typ som FF själva hoppas det funkar för oss. Vi tränar minst en timme om dagen, gym, motionscykel hemma, jympa pass, powerwalks. Vi äter typ GI kost mellanmål (proteiner) kesella, kvarg och keso. Vi väger inte maten. Hur mycket kvarg ska man äta på en dag ungefär? Du har verkligen bra resultat efter din fight grattis till ditt nya sunda liv Bra jobbat! /Nettan

2012-03-02 @ 23:01:19
URL: http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Anna Sörvåg

Du är min idol!! ;)

2012-03-03 @ 08:36:46
Postat av: airaM

Sanslöst bra! Shit, är sjukt impad! :)

2012-03-04 @ 21:42:19
URL: http://blogg.mama.nu/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0