Löpning

Från och med nu och ett tag framöver kommer min blogg bestå av många inlägg gällande löpning och träning. Men det får ni stå ut med, ni väljer själva om ni vill följa min resa genom det här "projektet" eller inte. Jag kommer att använda min blogg som en liten dagbok för att dokumenterar allt som sker och allt som förändras. Det är roligt att ha nånting att gå tillbaka till och titta på.
Är mer inspirerad än någonsin.

•Nya löpar kläder

•Nya skor

•Ny sida där alla medlemmar peppar varandra

•Ny löparapp på mobilen som hjälper mig att hålla koll på tid, sträcka, förbränning mm.

Det kan bara bli bättre det här. Har dock musik torka och skulle vilja ha en lista med bara massa tempo låtar för nu spelas bara samma skit hela tiden. Blä!

Har precis kommit in, har vart ute och sprungit i det sköna vädret. 4,6 km blev det idag. I lagom tempo. Heja mig!:)

På bilderna ser ni mig i mitt nya underställ, min nya vindskydd jacka som är det bästa köpet jag gjort. Kommer bo i den, fy fasen vad skön den va.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hejjar på dig!! Va duktig du är!! Kram

2012-01-24 @ 22:56:33
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Du är så sjukt duktig! Tänk om jag hade varit en hundradel så ambitiös ! :D

xxx

2012-01-26 @ 00:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0