Heja!

Slutade jobba kl 12 idag och hade med mig löparkläder till jobbet för att springa hem. Och mycket sagt och gjort. 5,6 km 41 min. Varken bra eller dåligt. Men är så stolt över mig själv. Sprang hela långa vägen. Heja Heja mig.
Jag har även gjort en till sak som är riktigt galet och verkligen impulsivt, men det kan jag inte berätta om än. Spännande som bara den och ni får tyvärr vara lite nyfikna ett tag till.
Imorn börjar jag jobba 15. Gu så skönt med sovmorgon. Undra vad dagen har att erbjuda. Inget bokat iaf. Kanske tar en löprunda, vem vet?=)
Nu ska jag skjutsa ner karln på stan för han ska inta lite bira med Ozzy som är hemma på besök. Kul att nån får en rolig onsdagkväll. Jag ska nog bara sitta i soffan och ruttna, för jag orkar inget annat heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0