Astrid Lindgren

Har hämtat alla mina filmer som jag har samlat på med åren hemma hos mamma. Jag har alla Astrid Lindgren filmer och jag bara älskar de. Kan se alla om och om igen. Kan ju säga att den dagen det är dags att skaffa barn ska våra barn bara titta på Astrid Lindgren. Finns inget bättre för barn, Tjorven, Madicken, Lotta, Emil, Pippi är några favoriter. Jag är uppvuxen på det och vill aldrig släppa taget om dessa filmer;)
Nu ska jag introducera tusenbröder för J. En av Sveriges någonsin bästa serier som har gjorts. Om ni inte sett den, se den!

 


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Håller med om ALLT! Astrid Lindgren är bäst, Tusen bröder är bäst....!:)

2012-01-08 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0