Zoe

Så då. Veckans bomb, dagens bomb alltså dagens nyhet kommer jag släppa nu. Vi har blivit med hund. Min kusin Silje har en samojed som heter Luna. Och på nyårsafton fick hon 7 valpar. Jag var ganska snabb att boka en tik redan på en gång men bara för att vara säker att få en tik. Men för att vara helt säkra på vad vi skulle ge oss in på satt vi i stort sett varje kväll och skrev upp och prata om för-och nackdelar med att skaffa en hund. När vi nu åkte upp till Norge så blev fördelarna större och nackdelarna försvann. Vi ville båda ha hund och valet var inte så svårt. Tiken Silje hade sett ut till oss var lugnast av de alla. Passar oss bra eftersom vi bor i en lägenhet. Zoe heter hon och det fick följa med hem till Sverige. Jag är hemma med henne fram till fredag så den som vill får komma och hälsa på när som helst❤ hon ser ut som en isbjörn och är sötare än socker. Välkommen lilla vän till familjen. Hehe.

Vill tacka Ninnie och Silje för alla goda råd och tips och även alla värmande ord! Jag garanterar att hon kommer få det bra hos oss.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hon är ju världens sötaste,,hon kommer få det kanon..tålamod och kärlek.

2012-02-27 @ 14:50:18
Postat av: Anonym

Men herregud så söt hon är! Puss kusin E

2012-02-27 @ 15:59:07
Postat av: Emma Lundholm

Men sådär söt måste det nästan vara förbjudet att vara :) måste få komma och pussa på henne nångång!

Vad skoj då kan vi ta lite hundpromenader tillsammans när hon blivit lite äldre.. Kram

2012-02-27 @ 19:12:51
Postat av: Erica

Det va verkligen en söt liten kompis ni har hittat :) Dags för oss att komma och hälsa på er snart! Puss

2012-02-27 @ 19:14:51
Postat av: Camilla

Men gud jag dör, det sötaste jag sett :)

2012-02-27 @ 22:15:01
URL: http://camillaannerberg.blogg.se/
Postat av: Silje

Hei kjære kusin, så fin hun er :) Jeg er 100% sikker på at hun får og har det kjempebra hos dere! Klem

2012-02-27 @ 22:23:45
Postat av: emma kå

grattis till en urgullig vovve =)

2012-02-28 @ 01:46:10
URL: http://emmka.blogg.se/
Postat av: Emma w

Wow, vilken sötnos!! Såå fin! Puss på dig vännen<3

2012-02-28 @ 20:31:17
Postat av: Sandra

Men åh så söt !!! <3

2012-03-01 @ 10:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0