Lördag!

Trött tjej som precis klivit innanför dörren. Har jobbat 6-16 idag och sen direkt till gymmet och kötta en timme. Det är verkligen en hård och intensiv timme det där. Gu vad jag svettas. Men kul är det. Sätter på högsta volym och går in i mig själv. Knappt så jag ser att nån annan är där för jag är så fokuserad. Här på bilden ser ni alla matlådor som krävs till jobbet. Sallad vill man ha separat och keso med. Så det blir lite smått och gott. Det roliga med det här är att jag verkligen också får lära mig att planera och prioritera saker på annorlunda sätt. Snacka om att jag har energi från ovan. Fast jag har ju inget val, inga matlådor, ingen mat och då blir det annan mat och då slarv som slutar i fusk. Det vill jag inte. Jag ska göra mitt yttersta för att få fram så bra resultat som möjligt när månaden är slut. Ångrar dock lite att jag inte tryckte ut magen så mycket mer på före bilderna. Jag drar nästan in den, jaja. Kommer märka skillnaden ändå.

Nu ska jag förbereda morgondagens matlådor och sen tända alla mina miljoner ljus och slå mig till ro i soffan. Jag checkar ut för andra utmaningar idag. Orkar helt enkelt inte. Får sitta här själv:) god kväll till er.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är SÅ GRYM vännen!!! :)

2012-02-04 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0