Te

Jag har fått dille på te, te i alla dess smaker, te med en liten tesked honung i. Mums så gott! Dricker sällan kaffe numer för har inte alls samma sug utan längtar mycket mer till en varm kopp te. Så det blir till att åka till butiken och handla på mig massa olika sorter.

Om en timme ska jag infinna mig på Color nere på stan för att få en 70 min lång ansiktsbehandling av ingen mindre än Frida. Frida är tillsammans med en vän till mig och lärde känna henne via David då som hennes sambo heter. Ska bli så sjukt skönt och spännande vad hon har att erbjuda. Hon har öppnat eget där sen en liten tid tillbaka så om jag är nöjd så kommer jag absolut rekommendera henne vidare. Jag har bestämt att försöka göra en behandling varannan månad för att ta hand om ansiktet mer än vad jag gör idag. Ansiktet är faktiskt den viktigaste kroppsdelen vi har, ansiktet syns alltid. Så nu får jag dra in på annat och unna mig detta. Absolut värt det.
Återkommer med betygen efter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0