Smakprov

img_6962 (MMS)

Här får ni en liten tjuvkik på klänningen jag ska ha på bröllopet på lördag. Igår träffade jag upp Maria och Amanda ganska tidigt på stan. Vi hade två mål: klänning till mig och skor till Maria. Effektivt arbete var det som gällde. Och effektiva var vi kan jag säga, in i en butik, prova gick till nästa. Men så fick vi bara göra 3 ggr för jag fann min klänning i en butik i Igor och jag är såå himla supernöjd, den är verkligen så fin och elegant. Bild på hela outfiten får ni se på lördag annars blir det inge roligt. Tack snälla Maria för hjälpen och Jenny för hjälpen i butiken. Känns som en lättnad att det är klart. Gårdagens bästa: Fick träffa mina bästa eskilstuna bruttor Storchen och Elin. Åh vad jag saknar er och på lördag gäller det=)


Kommentarer
Postat av: NINNIE

Ser skitfint ut!!!!

2011-05-18 @ 20:28:39
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0