Underbara kväll

img_7078 (MMS)

Oj vilken fantastisk kväll det blev igår. Har aldrig blivit så ompysslad som då. Vi satt i bubbelbadkaret där vi la ansiktsmask på varandra. Låg sen och drack vin och käka vindruvor in på sena kvällen, vi prata om allt mellan hinmel och jord. Becca schamponerade, la in balsam och inpackning på mig. Blev riktigt riktigt bortskämd. Allt med massa fina produkter som är bra för hår och hud. Hon är intresserad av sånt som har med hudvård att göra så hon tyckte bara det var kul. Smörjde in mig med olika oljor och krämer i ansiktet. En spa kväll utan dess like kan jag säga. Kände mig som en ny människa när jag åkte hem. Tack Becca för en underbar kväll. Det var vi båda värda. Jag har fått en ny vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0