Grattis i trippel bemärkelse....

img_7443 (MMS)

Den här underbara bilden fick jag igår förmiddag när jag promenerade till jobbet. Tror ni att jag blev nå chockad? Helt galet konstigt att man ena dagen (på lördagen) träffa henne en gång på dagen då Kristin och Co. var här och åt sen senare på kvällen, nästan natten satt vi på Bill och Bob och prata med henne som om ingenting OCH så kommer det här smset att hon fött en pojke på morgonen. Helt sjukt i min värld. Stort stort himla bamsegrattis till dig Kristin och Andreas till nyförvärvet. Som jag har längtat. Längtar att få träffa er. Kärlek!  Idag fyller jag år, 26 år blir damen sörru:) vet inte riktigt hur det känns, blandade känslor. Det var verkligen ett helt år sen jag och Ninnie hade våran grymma fest tillsammans. En fest som fortfarande sitter kvar i huvet som om det var i går. Stort grattis till dig med min vän på din och min födelsedag. Ska vi börja planera 30 års festen snart eller Ninnie?;)  Helt sjukt också vad många som kommer ihåg en sånhär dag. Är så glad idag, har fått fina blommor av min vän och kollega Rebecca, om jag sken upp, massa fina sms och massa fina samtal. Är så glad att jag har er. Ni är bäst! På inflyttningsfesten firar vi rejält!!  Nu måste jag tillbaka till jobbet!  Tack igen för alla gratulationer.


Kommentarer
Postat av: NINNIE

Right back at you älskade vän!!



Och 30 års festen är inte långt borta nu!! Huuuua

Puss

2011-03-07 @ 13:51:57
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Pernilla

GRATTIS GRATTIS på din dag. Stor kram till dig och så en till mamma också!

2011-03-07 @ 18:51:38
Postat av: emma kå

GRATTIS VERRO!

2011-03-07 @ 19:22:41
URL: http://emmka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0