Vemodigt

img_9617 (MMS)

Det är blandade känslor inom mig när jag håller på att packa ner mina grejer i kartonger. Det känns lite vemodigt att packa ner vissa saker. Alla mina kort som jag har på väggarna har jag valt att bara ta ner korten och lämna guldramarna hemma. Mamma får ta över de helt och hållet som de är. För har tänkt att lämna min guldspegel också för jag känner att jag vill ha nytt. Mitt flickrum har en prägel och min lägenhet ska få en helt egen. Sen är de fortfarande fina så mamma tacka inte nej, får hon chansen att ta fram lite gamla kort. När man sitter där med massa kort så går det inte så snabbt, jag fastnar vid varje kort, sitter och tittar och tänker tillbaka och får en massa minnen. Ett kort var speciellt för mig, just som det är nu. Saknar dig så det gör ont i hela mig, att inte du är delaktig i det som händer i mitt liv just nu sårar mig. Hoppas att framtiden ser ljus ut:(  Nu ska jag upp och hoppa för jag ska iväg och handlas grejer, pappa ska hjälpa mig massa idag med sånt som bara pappor kan och ser att det måste göras. Gillar't!!


Kommentarer
Postat av: kusin

♥ ja vemodigt det kommer jag ihåg att jag oxå kände när jag flyttade hemifrån. Förstår att det värker i ditt hjärta att saknaden är stor.han skulle varit med dig och pappa idag♥

2011-01-16 @ 17:59:58
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0