Trevliga tisdag!

img_7832 (MMS)

Vi gjorde vår egen trevliga tisdag igår. Direkt efter jobbet gick jag och körde ett hårt och intensivt gympass med min P.T. Riktigt tufft, var helt slut efteråt men sån skön känsla. Åkte sen och hämta upp Frida för att åka stan runt och köpa grejer till lägenheten. Vi åkte först till Öbergs färg och tittade på tapeten till sovrummet som jag hade kikat på förra gången jag var där och beställde färg och tapeter till vardagsrummet. Jag var lite osäker och den var lite dyrare men slog till på den som jag först tittade på. Jag ska ju ändå bo där länge och vill vara nöjd och inte snåla bara för att man är dumsnål liksom. Totalen sluta med färg och tapeter för 3900 kr. Vill tacka bästa Johan för att du hjälpt mig med allt och fixat som bara du kan=) Efter det åkte vi till Nordik och köpte en lampa som är så snygg som jag bara måste ha ovanför matsalsbordet. Sen drog vi över hela stan ut till Mio och köpte soffbord, in en sväng på Chili för att titta ljusstakar och avslutningsvis sprang vi in på Team sportia och la undan varsitt par nya gympaskor, vi ska snart teckna gymkort på friskis och behövde nya skor båda Frida och jag=) Sen hem till Frida där hon hade förberett sallad som vi mumsa i oss sen ner på stan till Cirkus och träffa upp Ann och Hanna, Hanna som kommit hem från utlandet och var galet brun och fin. Vilket är väldigt fusk tycker jag=) Vi satt i timmar och prata en massa om allt mellan himmel och jord och smed lite planer=) Tack fär att ni lyssna på mig och förstår mig, underbara människor! Sen körde jag hem alla och en helt vanlig tisdag slutade på ett fantastiskt sätt. Tack Frida för att du följde med och var smakråd. Nej upp och hoppa nu!


Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Ja de där lät som en bra vanlig tisdag...=) jag är väldigt nyfiken på hur de kommer att bli i lägenheten....jag vet bara att de kommer bli bra=)STOR kram//

2011-01-12 @ 08:23:24
Postat av: NINNIE

sv; jahaa ska du?! Vart ska du tatuera dem? :) Jo jag är väldigt sugen...! :):)

2011-01-12 @ 09:50:32
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack själv gumman, följer mer än gärna med fler ggr :) En mycket trevlig tisdag!

Bara tre dagar kvar nu!! :)

2011-01-12 @ 10:45:13
Postat av: NINNIE

sv; Åh va fint!! :):) Jag skulle behöva fylla i min på armen oxå, den är typ inte ens ifylld längre...

2011-01-12 @ 11:31:58
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Veronika

Sv: Ja Maria det kommer bli så bra, det är en del som ska fixas innan möblerna kommer in, men känner att jag har koll på läget och resten som är kvar får jag ta lite då och då, Rom byggdes ju inte ¨på en dag som det så fint heter=) Egentligen vill jag ju ta hem alla när det är klart men det kan va kul och visa förvandlingen också. Kram till dig!

2011-01-12 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0