Funderingar och tankar!

img_4219 (MMS)

Är helt slut idag. Det blev en lång dag igår med mycket intryck och information. Även lite för mycket dricka har säkert påverkat min trötthet. Men alla såg verkligen ut att njuta och vi hade en mysig dag/kväll tillsammans utöver jobbet vilket verkligen kan ge nya krafter MEN det är just det jag ville komma till, jag hittar ingen kraft längre, jag känner inte att det är lika inspirerande att uppdatera hemsidan eller att stå där mellan 10-15 och plocka fram disk så gästen får det bra. Känner inte samma glädje och brinnande känsla längre. Det skrämmer mig. Att hela tiden ha någon som går och letar fel och som sällan ger oss beröm för det vi gör tar på krafterna. Jag håller på att smida lite planer och förändra stora delar av mitt jobbliv. Jag har funderat på det länge och nu känner jag mer för det än någonsin. Jag älskar verkligen mina arbetskamrater och det är Anders och Christer som ger mig kraft men jag måste också även tänka på mig själv vad JAG vill!! Det är det viktiga har jag fått lära mig. När jag tänker tanken att inte se mig på rocklunda så känns det konstigt. Men det är väl en vanesak. Nu säger inte jag att jag ska sluta där nu men ändå. Berättar mer information sen! Nu ska det målas i lägenheten med bästa Johan.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej!

Har du ett mål så go for it :))

Du jag undrar om du skulle kunna göra mig en tjänst..?

Jag blev så fäst vid dina träningsbyxor (2par för 500kr) som du har på bild i din blogg. Undrar om du skulle vilja gå in där på intersport och kolla om de finns några kvar? Jane va in i Ösd men där fanns inga, olika vad de tar in för kläder tydligen på alla butiker.



Kramis

2011-01-26 @ 21:14:45
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hej igen..

Det är bild 2 under ditt inlägg Träning, de svart/rosa byxorna.



Kram Maggs

Ha en bra dag

2011-01-27 @ 08:56:49
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: mamma

Du vet nog vad du vill o det är bra,jag säger bara tänk på att ha det andra projektet klart innan du säger upp dig min kära dotter. Love mamma.

2011-01-27 @ 11:05:01
Postat av: Maggan

Tack Gulle :)

2011-01-27 @ 12:00:26
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0