Söndag

Jag är bakis och kan inte sova. Oj vilken kväll det var igår. Himla himla roligt och väldigt länge sen så många var på plats samtidigt och på g. Alla var riktigt på gång. Jätte jätteroligt verkligen. Tack bästa värdparet för en fantastisk kväll, det gjorde ni bra♥
Kommer mer om kvällen senare, jag ska gå tillbaka till sängen och sova nån timme till.

Idag fyller min bror år. Min bror som jag inte längre har någon kontakt med. Det har gått flera månader sen jag prata med han sist=( gråter varje gång jag pratar om det så jag undviker det helst. Min fina underbara gosebjörn. För det är precis vad han egentligen är. Hur kan man träffa så fel??


♥Saknar dig så det gör ont i mig♥

Kommentarer
Postat av: bror

Vad menar du med att träffa så fel?? Vad ja vet så var det du som sa tydligt åt mig att du inte ville ha mig som bror längre. Det om nått har gjort ont i mig..

2011-02-20 @ 09:16:58
Postat av: kusin

Saknaden är stor! Hoppas du får en bra söndag kusin..slöa och va bakis är inte helt fel♥

2011-02-20 @ 10:33:18
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Kusin Stina

Hej min kära kusin:) Kan inte titta på detta inlägg utan att fälla en tår. Smärtan och saknaden mellan er måste vara enorm. Älskar er båda massor. Kram kusin vitamin

2011-02-20 @ 18:34:00
Postat av: Jane

Men herregud hörrni. Ni e ju SYSKON. Jag vet inte vad det handlar om men vad det än kan va så kan det ju absolut inte va värt det iaf!

Hoppas ni löser det!

KRAM

2011-02-20 @ 21:47:31
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Andrea

Bli vänner!!! Om han ändå läser din blogg så kan det inte vara så illa.. Man vet aldrig vad som händer i livet så man ska vara rädd om de man älskar. Inget fel kan vara så stort att man inte kan förlåta!

2011-02-20 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0