Pass 2...

img_1145 (MMS)

Då var det dags idag igen. Jag passade på att gå ner och köra en timme på gymmet mellan dag och kvällspasset! Riktigt skönt att man kan göra så. Det är hockey ikväll och dukningen var i stort sett klart så då passa det perfekt. Jag körde exakt samma övningar som jag gjorde igår. Men istället för 15 rep körde jag 12 och lite mer vikter på vissa övningar. Det kändes i stjärten att jag hade gjort många utfallssteg och liknande övningar men körde på lika hårt för det idag! Nu är jag nyduschad och snart klar för att gå ut och möta upp gästerna. Jag vet att det är mycket fokus på träning nu här på bloggen. Men det är en väldigt stor motivations grej att dokumentera för mig själv! Ni väljer själv om ni vill läsa:) jag tycker iaf om det och känner att jag är i ett stim. Träningen går bra och då mår jag bra. Har även någon som peppar mig till tusen och längtar bara till våren för då ska vi ut och springa tillsammans! Hörs senare. Kram alla där ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0