Mitt liv är fullt av underbara vänner!

img_8240 (MMS)

Igår kom Kathleen, Vincent, Kristin och Milton förbi min lägenhet för att kolla hur det går för oss. De hade köpt med sig fika, semlor var det:) så himla smaskigt! Jättekul att ni kom förbi mina vänner. Det uppskattas verkligen att ni vill. Kul för er också att se före och efter. Det är lite kvar men snart så. Sakta men säkert som det så fint heter:) Har jobbat hela veckan med nånting i kroppen, känner mig inte helt kry och mår som sämst på mornar och kvällar. Jag har inte tid att vara sjuk. Vi får se om det slår ut helt eller om det går tillbaka. Ikväll blir det bandy med Frida. Sitta på hyllan och kolla på något fint och samtidigt prata ikapp en massa:) Har inte träffat henne på länge. Kärlek till er alla. Nu är det lunchdags! Mamma jag saknar dig, du o jag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Verro! Ja, dom är väldens bästa Matilda och Lilly! =)



Jag har en app som heter Camera+, Man kan göra massa kul med den! Ladda ner! Tror den bara funkar till 4an dock!



Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2011-02-10 @ 11:31:45
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0