Kvinnor kan!

img_9505 (MMS)

Säg vad ni vill men tjejer kan. Har skruvat ihop det här bordet och stolarna helt själv. Det tog mig dock ca 2,5 timme men det tycker jag är bra jobbat:) känner mig stolt. Gick riktigt bra också och hade en skruvdragare som hjälp! Jag är nöjd med mitt bort, väntar bara att få in resten nu. Jag hade en hel del (MASSOR) av kartonger, soppsäckar, skräp för övrigt i min lägenhet, ute på balkongen och precis överallt och fick hjälp av vaktmästarna på Fastighetsskötsel som jobbar för oss på Rocklunda att tömma bort allt det. Riktigt snällt av de att komma förbi med lastbilen och hjälpa mig få bort allt Hade jag gjort det med en personbil hade jag fått åkt 10 vändor typ! Nu ska jag jobba, ni ser mig på Ica maxi ikväll:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Veronika du kan allt:) va fint det blev med bordet,,verkligen kanon.Snart ska vi ha söndagsmiddag hos dig.Kramar mor..

2011-02-28 @ 08:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0