Vincents dop 2 april 2011

img_1482 (MMS)

I lördags var det skobestyr inför den stora dagen för min fina lilla gudson Vincent. Han skulle döpas i Irsta kyrka kl 13. Vi gudföräldrar och föräldrar skulle vara där kl 12 "inte en minut efter 12 för då skiter jag på mig" citat från min bästa vän Kathleen (mamma till Vincent), som var lite extra nervös. Det förstår jag, spännande känsla att ha alla släkt och vänner samlade på en och samma dag. Vi peppade varandra ordentligt där bakom när kyrkklockorna ringde, klev ut i den fina kyrkan och jag blev helt tårögd att se alla sitta där för Kathleens och Olas skull. Framförallt att se mina närnaste vänner, älskar er så! Tack för att ni är ni. Tänk när de gifter sig, oj oj så blödigt det kommer att bli :) Och framförallt en sån härlig och stolt känsla att få vara Vincents gudmor och att få det bekräftat sådär på riktigt som det just blev då. Är lite ledsen att min mamma fick sitta så långt bak då jag vet att det var ett stort ögonblick för henne. Det händer ju troligtvis bara en gång i livet. Men jag hoppas hon såg bra ändå, min kära mor! Tack Kathleen och Ola  för allt, ni är fantastiska människor som förtjänar all uppmärksamhet som ni fick i lördags. Ni står alltid med öppna armar och man känner sig alltid så välkommen. Det var våran tur att ge tillbaka vår kärlek till er. Jag tror jag vet att jag kan prata för många.  Jag har massa fina bilder som jag kommer att lägga upp vid ett senare tillfälle. Nu är jag på väg till Arlanda så är lite upptagen:) hörs senare!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller med föregående skrivare,jag är glad jag är en del av detta oxå. Fam Tooth är härliga allihopa. ÄlsKAR ER alla..och du/ni resenärer,,ha en härlig resa.Love you.

2011-04-04 @ 15:49:16
Postat av: Katta

Tack hjärtat för dem fina orden!! Det värmer! Love you!

2011-04-08 @ 08:49:08
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0