Tisdag kväll är det!

img_1680 (MMS)

Ligger i sängen och har precis tittat på DH. Har lagt i lite slingor i håret ikväll också, lite svårt att göra på mig själv men det blir nog bra, ligger nu med en inpackning som jag ska sova med i natt så resultatet får jag se imorn, även ni mina läsare! Tror de blir bra. Måste spara in varenda krona nu för framtida lägenhet. Som för övrigt går trögt:( Det är mycket jobb för tillfället och min gnista har kommit tillbaka litegrann iaf. Vi får se vad som händer framöver. George har lite planer med mig som jag inte tänker berätta nu:) spännande iaf.  Ska lägga mig och sova nu. Tidigt men jag behöver varje timme sömn jag kan få. Vill säga några sista ord till min fina kusin Lina, jag saknar dig och tänker på dig!  Dagens kram går till Maria och Amanda, finaste tjejerna! Dagens bästa, eller årets bästa (som jag btw glömt att berätta för er bara för att jag inte förstått det själv) : Kathleen ska ju så småningom ha barn och jag ska bli gudmor! Fick reda på det samma dag som hon berätta att hon var gravid! Jag ska bli den bästa gudmodern som nånsin funnits! Lycklig är jag. Älskar dig min finaste vän och är så glad över att du och Ola ska ha barn, kärlek till er! Over and out


Kommentarer
Postat av: ANN

Men Gud vad kul!! Jättegrattis!! Du kommer bli den bästa :)

2010-10-27 @ 01:38:45
Postat av: emma kå

jag är övertygad om att du kommer bli en perfekt gudmor!

2010-10-27 @ 10:10:16
Postat av: Katta

Ja vi kan ju inte få någon bättre gudmor än dig!!! :)

2010-10-27 @ 21:36:57
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0