Det regnar idag. Första gången på länge el...

img_1579 (MMS)

Det regnar idag. Första gången på länge eller inte ens de, första gången som jag blir glad att det regnar. För jag får använda mina nya snygga stövlar:) När jag kom till jobbet idag var det en polisövning utanför bandy arenan då stod det en SKIT snygg polis och berättade det för bilarna som kom Fy fan vad jag ångra att jag inte körde snabbare så han kunde ta mig för fortkörning. Så het! Haha. Idag kommer mina vänner och lunchar med mig, mysigt värre. Puss o kram


Kommentarer
Postat av: NINNIE

sv; Skiiitsköna! Tycker absolut att du ska testa dom!

Gick bara på bandet och stod på crossen idag. Dom har ju gjort om hela feelgood med nya maskiner så måste träffa henne och gå ingeom allt igen känner jag! Vet ju inte vad som är vad nu :)



Kraaaaaaam

2010-10-07 @ 18:43:58
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0