Blåsigt

Det blåser som bara den ute och det är kallt när man åker till jobbet och kallt när man åker hem från jobbet och framförallt på kvällen. Men jag tänker kämpa på med min skinnjacka nån vecka till. Förstår mig inte på de som tar fram sina dunjackor nu, va fan ska de ha på sig när det blir riktigt kallt då?? Tänk på den!

En vanlig torsdag som blev en mysig torsdag. Åkte hem till Maria och Amanda och mös med Amanda medan mamma Maria laga mat och tvätta, hon är så bra! Sen gick vi över till Wenche och Per där Wenche hade bakat bullar hela dagen, vanliga och blåbärsbullar. Om det lukta gott när vi öppna dörren?, mmmmmmums! Men jag drack mitt vatten (som by the way håller på att göra mig galen att jag vaknar mitt i natten och är så kissnödig) min skogsbärblandade smoothie och 2 koppar kaffe. Jag är duktig.
Det är min lediga helg men jag jobbar både ikväll för det är hockey och imorgon kväll då Städ och Flytt har en stor personalfest för 250 pers, Ryttene Röj ska spela så det kommer bli världens drag.
Ha en underbar fredag alla vänner, ni som ska ta ett glas vin, snälla gör det för mig med!
Later!


Kommentarer
Postat av: Emma A

Du är såå duktig Veronika! Förstår inte att du orkar genomföra det här, skulle aldrig ha disciplin nog att tacka nej till nybakta bullar..=) puss å kram

2010-10-15 @ 12:39:03
Postat av: kusin

Jag håller med dig och kämpar på även jag i min skinpaj♥ Duktig du är kusin puss

2010-10-15 @ 20:34:16
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0