Bästa David

Har varit hos David och fyllt i min tatuering som jag gjorde i somras på foten, den hade blivit lite ljusare på rosen. Men det är ju inte så konstigt, man skaver bort en del när man har skor på sig. Han gjorde den även lite mörkare, la i lite lila. Sjukt bra blev det. David är så himla duktig, han förstår precis vad man menar och om man inte är "nöjd" och vill ha mer här eller där så är det aldrig några problem, han fixar alltid till så man blir supernöjd som jag alltid blir, jag är lite krånglig ibland också ska jag tillägga, men det är trots allt en tatuering som ska sitta där hela livet så då ska man vara nöjd när man går därifrån! David är bäst. Om ni ska tatuera er, gå till han. Nr 021416629!!(Klicka på numret för att komma till hans hemsida) Passade även på att fylla i mitt ankare, har gått och stört mig på en grej och han fyllde då i hela ankaret, så nu känns den som ny=)

Före:


Nu:



Har kollat "Så mycket bättre" på datorn idag, missade stora delar av programmet när det gick på tv:n. Vilket mysigt program, vilken varm människa Lasse är. Diggar idéen och hur alla framför hans låtar. Ska bli spännande att se resten av artisterna. 

Dagens stora kram går till min fina vän Frida, grattis till nya lägenheten. Snart ska vi inviga den=) Saknar dig!♥


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Verro... brukar läsa ibland och reagerade på inlägget en bit ner om att du skulle gå ner 10 kg. Jag hoppas att du klarar det till slut om det är vad du vill göra, men jag hoppas också att du vet vilken fin tjej du är!! En av dom vackraste jag vet i alla fall. Det är inte många som har ett så fint leende och som sprider så mycket glädje och värme. Kram :)

2010-10-27 @ 21:53:35
Postat av: Emma

jättefin tatuering, men vad står det egentligen? (sista ordet)

2010-10-29 @ 11:06:42
Postat av: Verro

Sv; tack vad du är gullig Fia. Dina ord värmer verkligen så mycket. Kram till dig. Emma, det står "the special two" en låt text från en australiensk tjej missy higgins.

2010-10-29 @ 12:55:51
Postat av: Emma

Haha, ja nu ser jag ju :) Väldigt fin!

2010-11-02 @ 08:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0