Jag

Jag har ju sett på min statistikkurva att den har ökat enormt de senaste månaderna och är ju såklart nyfiken på vilka ni är som läser min blogg? Skriv bara ditt namn och en liten kommentar så jag vet vem ni är, skulle verkligen vara jättekul.
Jag tänkte berätta lite om mig själv för de som inte visste.

Vem är jag?


Namn: Veronika Agnes
Vikt: 67 (drömvikt: 60)
Längd: 170 cm
Född: Mora
Uppvuxen: i en by ovanför Idre
Familj: mamma, pappa och bror, farmor och farfar, 2 mostrar, 3 fastrar, 2 morbröder, 1 farbror
Kusiner: Lina, Pierre, Johanna, Zita, Ronny, Silje, Kristin, Andreas, Jeanette, bonuskusin Annika, Eric, Per, Johan, Victor, David, Stina, Elin, Emelie och Gustav †
Gudmor: Till Vincent=)
Hårfärg: Blond, har blivit mörkare med åren
Hårfärger jag haft: Blond, vitblond, lila, vinröd, mörkbrun, brun, svart, röd, mörkröd, orange
Flytta till Västerås: när jag var 4 år
Lågstadiet: Lillängen, Viksäng
Mellanstadiet/högstadiet: Fryxellska skolan dansinriktning
Gymnasiet: Rudbeckianska barn och fritid
Sport: Handboll och fotboll
Min drömkille: A
Idol: Lars Winnerbäck
Jobb: Charkmästaren, Lillhaga skolan, Hammarby rampen, Bill o bob´s, Zetterlunds leksaker, Rocklunda/Abb arena
Fritidsintressen: Vänner, resor, träning, fest och film
Resor: Australien, Thailand, Grekland, Spanien, Frankrike, Norge, Danmark och Finland
Framtida planer: Försöka komma på vad jag vill bli när jag blir stor=)

Lite smått och gott om mig, är det något ni saknar och vill veta mer om så fråga gärna.

Puss och kram ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Lina Nilsson

Kram till dig :-)

2010-11-20 @ 15:06:50
Postat av: Camilla Slagbrand

Hejje :-D

2010-11-20 @ 15:19:28
Postat av: Maria Andersson

Hej tjejjen!

Klart jag läser =) Kram på dig!

2010-11-20 @ 15:44:28
Postat av: kusin

Du lär ju vara hetaste singeltjejen i V-ås kusinvitamin♥

2010-11-20 @ 19:13:30
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Emma kå

jaaaaaaaaaaaaaag

2010-11-20 @ 21:02:05
URL: http://emmka.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Skyldig =)

2010-11-20 @ 21:40:23
Postat av: Linda

Väldigt många fin bilder:) hittade din blogg genom Kathleen

2010-11-21 @ 00:13:11
Postat av: Mäl

:)

2010-11-22 @ 20:27:57
URL: http://slagbrand.blogg.se/
Postat av: Jane

jag läser, men det vet du ju =)

2010-11-25 @ 10:31:35
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Sandra

Verro :)

Lillsandra här! Är det här man ska se upp så man inte blir igenkänd på något kort i jobbfrisyren?!

Hoppas du hade en bra kväll i sthlm igår!

Det funkade iaf för oss senare igår kväll, lite stopp i disken bara :p

Jag och frida kirra kr dricks på en av våra hylla 2 gäster :)

Och just nu sitter jag ute på ikea och räknar ned minutrarna, ca 70 kvar :) weeei! ... Oj vilken novell det blev, ses sen snygging!

Xxxx sandra

2010-11-26 @ 11:21:30
Postat av: Sandra

100 *

2010-11-26 @ 11:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0