Livets njutning!

I söndags hängde jag hela dagen med Kicki och Andreas. Kicki hjälpte mig att lägga i slingor i mitt hår. LYCKA!! Det blev så bra. Skönt, nu går det åt rätt håll=) På kvällen tog vi en fika med Mathilda på gränden. En mysig dag.
Igår jobbade jag och de var bra drag för att vara en måndag faktiskt. Var även en sväng på Rocklunda och träffa min andra kollegor och dona lite med några måsten. Har även vart duktig att gå 5 km 2 dagar i rad nu, heja heja!!
Och har tagit min första sallad ute på gården här jag bor i solen och med en bok, livets njutning!
Nu bär det av till Hollstens nya lya och ska hjälpa henne lite att vara barnvakt medan hon målar och står i.
Njut i solen, det ska jag försöka göra.
På lördag smäller det!!!!


Kommentarer
Postat av: Johan

Härligt Verro att du tränar=) inte hittat mitt kort?

2010-05-18 @ 22:49:02
Postat av: Jane

du behöver väl inte kämpa nåt, du är ju redan smal och fin =)

2010-05-21 @ 08:26:06
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0