Jag och mitt hår

På vår födelsedagsfest så höll min kusin ett tal till mig om massa siffror där hon bla nämde siffran 6+, som är siffran på antalet färger jag har haft i mitt hår=) Nu har jag hållt på att mixtra med skiten igen, blir galen på mig själv att jag är så ivrig. Karro la i slingor i mitt hår förra veckan och det blev jättebra. Men jag fick nå jävla ryck i söndags att ja skulle bli blondare. Håll i hatten. Om det blev, eller nej inte blond, det blev gulorange, såg förjävla hemsk ut. Så då sprang jag till Color där Anna jobbar och rådfråga henne. Envis som jag är övertala ja både mig och henne att ja skulle köpa en toning och lägga i, en ljusbrun toning. De är nu den som sitter i mitt hår, Verro har blivit ljusbrun igen, ja som har målet att bli blond=) Men jag ska säga att ja trivs i den här färgen, fast den varar inte länge till, för så fort håret har fått vila lite ska de i massa blonda slingor, sen är jag nöjd. Solen får sköta resten=) Slutar väl med att ja får raka av hela skiten istället.

Kommentarer
Postat av: Jane

haha känner igen mig i det där. Men e det nåt jag lärt mig så är det att INTE mixtra med blondering hemma! ;)

2010-05-05 @ 09:45:46
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Kusin

Jag har vid tre tillfällen och alla med lite hjälp av syster fått för mig att blondera mig och alla gånger sett ut som kattpiss i håret. Att jag aldrig lär mig. Skönt att man inte är själv om att vara trög♥ Love

2010-05-05 @ 10:23:43
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: madde

nästa gång hjälper jag dig verro =)

2010-05-07 @ 09:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0