Grillning

Kathleen och jag åkte ner till Kajen och köpte en sallad som vi åt tillsammans. Vi satt även och titta på "Pippi på de sju haven", vem fan gör de liksom??haha. Men jag älskar Astrid Lindgrens barnfilmer och prenumenerar på dem. Alltid bra att ha! Senare kom Maria, Anders och Amanada och umgicks lite med oss. Efter de vart här så åkte jag ut till Irsta för att grilla hos Ramis och CArro, så himla supergod mat och trevligt sällskap. Där ska ja helt klart hänga mer i sommar=) Malin och Tomson kom ut och kikade film med oss, det blev Avatar. Har sett den förut, men vilken film alltså. Blev lika tagen den här gången.
Blev väckt i natt av ett fyllesamtal, väldigt trevligt samtal dock men tröttmössa idag. Inte bara pga samtalet, jag drack 2 glas vin och 2 färdigblandade 33 cl burkar med mojito i. Känner mig mer hängig av det än vad jag brukar när jag festar=) Så kan de va!
Nu ska jag göra mig klar för att åka till jobbet, börjar 14.45 idag. Kan bli ett långt arbetspass, gillar´t. Får ju jobbar med Kickan så de kommer bli kul.
Ha en trevlig fredag alla. Och alla mina vänner som ska på Jimmies födelsedagsfest, ha så jävla kul å festa åt mig med snälla. Vi tar igen det nästa helg.


Kommentarer
Postat av: Katta

Amanda ser ju lagom road ut att vara hos mig! haha!

2010-05-19 @ 07:12:39
URL: http://kathleensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0