Idag åkte jag, Kicki, Danni och Frode ut t...

img_1064 (MMS)

Idag åkte jag, Kicki, Danni och Frode ut till björnön. Precis där direkt efter bron. Nära och bra och mindre folk eftersom de är klippor där så de blir inte så mycket barnfamiljer heller. Efter ett tag kom även Maria och Amanda ut. Så mysigt. Hon har verkligen vuxet så mycket och börjat liksom att titta på människor på ett annat sätt, mer att hon reflekterar hur folk ser ut, Amanda skrattar jämt så hon tycker väl vi ser lustiga ut som håller på att prata nå konstigt bebis språk och donar framför hennes ansikte:) haha. Iaf så hade vi köpt med oss massa god mat och låg där ute och prata en massa tills de var dags att åka in till stan för jobb. Så nu ligger jag här i sängen och klockan är ställd på 06.00 då jag ska upp och packa ihop de sista och göra mig i ordning för en tågtrip ner till Ystad. Semestern är här. Ska njuta ordentligt. Kommer sakna min lilla familj på jobbet som jag tycker så mycket om såklart men ska ta tillvara på min ledighet och njuta satan! Tänk så bra man kan trivas på sitt jobb så man redan tänker att man kommer sakna de:) Dagens stora kram går till min vän Erica som fyller 25 år idag. Stort grattis min lilla puma. Nu ska jag slumra nån timme innan klockan ringer. Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0