Shopping i högsta grad

Jag har gymkort på feel good sen en tid tillbaka, har dock inte utnyttjat det på ett ganska bra tag, men ska nu ta tag i det igen ordentligt. Eftersom jag får en rejäl kick i arslet och hjälp av min PT så räcker inte 2 gånger i veckan, därför måste jag uppta min träning på Feel good. Har många gånger skrattat åt mina träningskläder som är gamla, från handbollstiden och rätt fula över lag. Har tittat på alla andra och sagt att nån gång ska jag ta tag i de här och köpa en helt ny träningsgarderob. JAG HAR GJORT DET!! In med de nya och ut med det gamla, Yes!
Jag hade ju presentkort på 1600 kr som jag fick av han gästen ni vet, så jag behövde bara lägga till 2800 kr själv, de var det absolut värt. För nu kan jag känna mig "snygg" i gymmet som alla andra. Det är viktigt, man mår helt enkelt bättre. Se vad fina=)


Kommentarer
Postat av: kusin

Duktig du är! å va mycket snyggt du har handlat avis jag blir. Lär inte finnas några tvivel vem som lär vara snyggast på gymet..min fina kusin♥

2010-01-27 @ 09:36:10
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: NINNIE.

snygga grejer!! :)



Använder alltid photoshop... :)

2010-01-27 @ 09:36:33
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Anna

shiit, De är sant, tröjan jag fick låna var ganska pinsam att ha på sig där ett tag.. Då tänkte jag om hon nu har en PT så lär hon skaffa bättre tränings kläder, och vad ser man nu:) bra jobbat blondie,<3

2010-01-27 @ 12:23:20
URL: http://moreofaj.blogg.se/
Postat av: Liz

Bra Jonki,,lilla shoppoholick eller hur det nu stavas,,L när du tröttnat så lånar jag dom när jag ska ut o powerw, skitsnyggt,,puss mor,,

2010-01-27 @ 13:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0