Back again

Nu är jag tillbaka i KALLA Sverige igen, tur att det inte var så kallt som någon smsade till oss när vi var i Thailand, -26 grader, allvarligt, trodde verkligen inte att det var sant. Men idag har det ändå vart lindrigt - 11 och solsken, ska inte klaga=)
Första dagen på jobbet gick bra, de behövs inte mer än några timmar så är man inne i det igen. Men kan ju inte förneka att jag hellre hade vart kvar i Thai 1 vecka till. Men nu är det jobb, Marias 25 års firande, fest bestyr som står på schemat framöver. Och planera nästa utomlands trip=) Alla mår bra av sol och värme.
Ska när jag har mer tid uppdatera hur det var i Thailand och skriva om varför ALLA borde åka dit.
En påminnelse, på FREDAG den 26 feb är det sista dagen för att anmäla sig till Ninnies och min 50 års fest. Snälla glöm inte de. Kram

Kommentarer
Postat av: kusin

Välkommen hem fina du♥

2010-02-24 @ 17:54:32
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Liz

ja ingen är ju gladare än mamma,,tror jag,:)

brun o fin och såg väldigt utvilad ut,bra jONKI,snart fest det blir kul,,puss mamma

2010-02-25 @ 15:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0