Onsdag och svinkallt

Har gått till jobbet hela veckan, det tar ca 40 min och då går jag i ganska raskt tempo. Men idag tar det emot litegrann när jag ser tempen stå på -16 grader. På med termobyxorna och knalla iväg=) Frisk promenad kan man ju lugnt säga! Tränade i gymmet på jobbet igår morse med Frida, vi var riktigt duktiga och puschade på varann ordentligt hela tiden. Det blir att köra torsdag morgon och fredag eftermiddag med. Kämpa Verro.

Fick äntligen se Fridas jättefina lägenhet igår, åh vad mysigt fin den var! Hoppas!

I natt kunde inte jag sova, fick så mycket att tänka på helt plötsligt. Jag håller mina två tummar och hoppas att ni där ute håller era tummar så kommer det här att gå vägen. Jag vet att ni vill veta vad ni ska hålla tummarna för men ni ska få veta bara inte just nu, så snälla håll de bara=)

Ut i kylan. Ikväll är det hockey och jag ska jobba med mina fantastiska vänner och kollegor. Ni ger mig kraft♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin bild!! :)

Klart man håller tummarna!

2010-12-01 @ 12:35:34
Postat av: Dejan!

Du visar en sådan vilja när du är ute och går i -16! Damn girl! Gillart. Du kommer ju vara fotomodells matriel inom några veckor iallafall i det tempot du tränar...



Kör hårt Verre!



Peace

2010-12-01 @ 14:10:15
Postat av: emma kå

jag håller alla mina tummar :)

2010-12-01 @ 19:16:57
URL: http://emmka.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag håller alla tummar jag har :)

Xxx

2010-12-01 @ 23:16:00
Postat av: kusin

Håller tummar och tår♥ puss till min fina kusin

2010-12-02 @ 09:15:18
URL: http://www.somepieceofcake.blogspot.com
Postat av: Anna SÖrvåg

Jag håller min tummar!!! Kram på dig!

Förresten, supersnygg du är på bilden.. och i verkligenheten förstås!! ;)

2010-12-02 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0