Äntligen

Äntligen framme 2,5 timme senare. Nå jävla signalfel. Det flöt på hela vägen fram till efter Bålsta där blev de massa strul så vi stod still ett bra tag innan nån ens visste vad de var för fel, sen rulla vi typ 100 m sen stanna vi igen, så höll vi på i typ 1 timme. Till slut med 90 minuter försenat så är jag framme i storstan. Nu ska jag chacka en veg pizza och bege mig hem till Lina som väntat på mig ett bra tag nu:) de är bara att gilla läget tycker jag fast de självklart är tröttsamt, hade en asskön kille i samma vagn som mig som höll lådan d hela tiden, så har fått skrattat gott iaf. Tur de iaf. Kram så länge

Kommentarer
Postat av: sanna

Det blir alltid signalfel vid bålsta... alltid, sen går det i snigelfart fram till sthlm. Waaaaah!



Min hyresvärd är privat. han har bara mitt hus! Inget ledigt här... =(

2010-04-19 @ 10:17:39
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0