Shopping.

Tog ledigt från jobbet ikväll och skulle väl försöka fixa lite grejer inför lördagen och söndagen, mamma fyller år och lite allmänt inför julen. De blev ett par leggins som jag spanat in några gånger på lindex, inge mer. Bra gjort för att vara Verro men inte bra gjort för att jag för en gångs skull skulle försöka vara duktig och fixa allt. De här blev ju min ända lediga dag. Får springa på stan och stressa på lördag då istället. Har fortfarande inte hittat nått RÖTT!!! Blir tamefan galen, snälla kan vi få lägga det på den nivå vi vill gällande temat svart och rött på lördag?? Orkar inte ha ångest.

Vill iaf passa på att rekommendera är grymt gott vin, för alla er rödvins drickare. 89;- på bolaget. Köp in!
Nu ska jag åka och sola sen åka till jobbet och räkna kassan för tjejen som tog min kväll.
Heja på Vik idag, dem spelar mot Almtuna borta, man blir ju lite inne i hockeyn när man ändå jobbar tätt inpå dem=) Kör hårt grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0