Lördag

Inväntar svärmor, för när hon kommer ska vi åka iväg och köpa present. I morgon ska vi nämligen på dop, lilla Joline ska döpas. Det ser vi verkligen fram emot. Kan fortfarande flera gånger i veckan tänka tillbaka på Malkins dop som vi hade i augusti, herregud vilken fest det blev. Sååå himla roligt vi hade tillsammans ända in på morgontimmarna. En fest som jag alltid kommer att bära med och bli glad åt varje gång jag tänker på den. Jag har på tackkorten skrivit att jag skulle lägga ut bilder på alla presenter vi fick, här på bloggen. Jag ska ta tag i det så fort jag har ork, så med lite tålamod så kommer det snart dyka upp här. Vi har inte ens skickat ut alla tackkort, skämmigt som fan. 
Skulle vilja göra om den där festen igen. För det är inte så ofta man har "hemmafest" längre och de är så mycket roligare än att gå ut på krogen. Vi får se vad som händer i vår. Nu ska jag göra mig klar. Hörs sen! 



Kommentarer
Postat av: Katta

Ja fasen vilken rolig kväll det var!!!

2014-01-05 @ 14:22:01
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0