Gott nytt!

Gott nytt på er. Ett nytt år redan, det är helt galet va tiden har gått. I slutet på januari har jag varit hemma ett helt år, vad hände liksom?! Sjukt. Jag har så svårt att acceptera att tiden går så fort. Jag vill vara hemma mera, jag vill vara mammaledig med Kathleen mycket mycket mer, jag får inte nog av att hänga med henne. Men det är bara att inse att hon kommer att börja jobba nu i vår och att jag själv ska jobba lite extra. Dessutom blir min kära sambo 25, som vi har stora planer på att fira, en inflyttningsfest ihop med hans födelsedag (kanske) och vår son fyller 1 år! Så det finns massa roligt att se fram emot detta år. 
Jag har inga klassiska nyårslöften som jag tänker skriva på sten utan mer större visioner och delmål som jag ska ta tag i. 

Igår var vi hemma hos oss och firade. Det var en mycket trevlig kväll på alla sätt och vis. Lugnt, skönt och ingen stress för fem öre, god mat, intressanta och roliga samtal, allsång för barnen och oss vuxna, sällskapsspel, tolvslag med raketer, ostron och champagne. Jag fick vara inne mestadels vid tolvslaget då Zoe tycker det är väldigt obehagligt med alla höga ljud och smällar. Hon var väldigt duktig och snäll under hela kvällen för övrigt, våran lilla tjej som fyllde 2 år igår. 

Ta hand om varandra och vårda det ni har, en dag kan allt förändras❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0