Helg

Lördag till söndag! Det var då det äntligen var dags för mig och min bästa vän och bege oss till Sthlm för en hotellvistelse. Som vi har längtat! Den blev precis så som vi tänkt oss, ingen stress, inga måsten utan bara göra det som föll oss in. Vi gick på stan hela långa dagen, strosade runt, käkade en grym lunch samtidigt som vi såg Kalla göra något så sjukt grymt. Heja Sverige. Väl tillbaka på hotellet efter många timmars vandring i alla olika affärer tog vi det lugnt på hotellrummet och vilade fötter och rygg litegrann. Sen googlade vi runt på någon thairestaurang som låg i närheten och vi hittade en, dit vi senare gick för att beställa mat att ta med. Jovisst, vi beslutade oss för att köpa med upp till rummet för att riktigt gotta oss i sängen och bara myyyysa:) för senare var det mello, som i och för sig var skitdåligt så vi hade kunnat gått ut och ätit. Men vi var nöjda ändå att bara få ta det lugnt och njuta i lugn och ro tillsammans. Sen var det bara att hugga in på colan och den stora godispåsen. 
Dagen efter, när vi sovit ut till 8 gjorde vi oss i ordning för den otroligt goda och efterlängtade frukosten, mums säger jag bara. Vi satt i en timme och åt långsamt och massor, precis som det ska vara! 

Jag är så glad över den här helgen, finns ingen jag kommer så bra överens med och vi kompromissar alltid så bra, det uppstår aldrig några problem när vi gör sånna här grejer ihop. Tack min kära vän, det här gör vi snart om❤️ 



Kommentarer
Postat av: Katta

Älskar att allt bara flyter när vi gör något! Aldrig några problem! Helgen va underbar och det ska vi absolut göra om
Snart igen! Då ska vi iaf inte åka taxi! Haha! Puss

Svar: Haha. Nej du. Ingen mer taxi. Och inge mer tanke på att gå i piskande regn i 35 min. Haha. Du och jag.
Agnes Veronika Söderström

2014-02-17 @ 20:46:40
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0