Soool

Idag har solen skinit på oss. Fy faaaan så nice det är. Jag försöker bättra på brännan lite nu inför helgen. För vet ni vad jag ska göra då?? Gå på bröööööööllopp!! Min finaste kusin Elin ska bli fru, helt obeskrivligt vilken känsla och lyckorus jag har i hela kroppen för hennes skull. Det ska bli så jäkla roligt att få gå dels för 1. gå på bröllop 2. att min kusin gifter sig och ska bli fru 3. att träffa alla härliga kusiner på pappas sida 4. Bo i ett hus som vi får låna av Erica och Gustav 5. Komma bort ifrån stan ett par dagar. 6. Få lite inspiration;)
Vi åker redan på fredag kväll och boar in oss och går sen upp på lördagen i lugn och ro. Härlig start på dagen utan stress.
Jag har precis badat Malkin och gjort han klar i sängen. Han somna faktiskt precis och sover nu gott i sin egna säng. Det har han faktiskt varit duktig på redan från början. Inte allra första början för då sov han emellan oss i sitt neste, men efter 3 veckor sov han i nestet i sin säng. Det funkar kanonbra!
Ska ge mig på lite mat och sen sova tidigt. Säger god natt för kvällen. God natt!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh va roligt att läsa allt!:) önskar jag vore som du skrev i ett tidigare inlägg om de där med städningen och duktig på att äta frukost! Här blir de mest skippa frukosten och så förhoppningsvis hinner jag med lunchen!:) nu e ju Liam lite äldre men snart kommer ju den lilla/lille så hoppas jag blir bättre på ätandet då för de lär fan behövas ordentligt med "bränsle" för att roa en trotsig 2-åring och en nyfödd:)
Men de e ju som du säger, ett leende på morgonen och de mesta jobbiga suddas ut:)

2013-05-28 @ 22:05:02
URL: http://linalonn.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu har jag äntligen tagit mig tid att läsa din bligg sen lösenordet kom. fina bilder du lägger upp. den där lilla solstrålen vill man ju bara snusa i nacken och pussa på kinden. Längtar så tills vi ses på lördag! Älskar dig / kusin E

2013-05-28 @ 23:33:59
Postat av: Hille

Åh vad kul med bröllop, man bara måste älska det! Mysig och härlig känsla. Själv ska jag på dop på lördag, ska bli roligt det med :) Vi får hoppas på bra väder då! Kul att få fortsätta läsa bloggen och följa er! Kram

2013-05-29 @ 14:58:07
Postat av: Katta

Hon sa: för att? Haha sköna hon!

2013-05-29 @ 17:14:23
URL: http://www.kathleensblogg.blogg.se
Postat av: Maria Andersson

Malkin är ju bara för söt! Vilket leende!

2013-05-29 @ 21:29:51
Postat av: Anna s

Åh, han ser ut som en liten docka! :)

2013-05-29 @ 22:09:28
Postat av: Frida

Hur söt får man vara??! :) Så underbart söt! Längtar till måndag!

2013-06-06 @ 08:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0