Onsdag

Jag tänker börja med att skriva på som vanligt om det vardagliga och vad som händer i mitt liv, men sen när jag har tillräckligt med tid ska jag dela med mig av veckorna och månaderna som har varit. Det har ju som många vet hänt en hel del. Så ha tålamod och överseende med det. Saker och ting ser lite annorlunda ut idag än för några månader sen, prioriteringarna är annorlunda, tiden räcker inte riktigt till på samma sätt som förut och personen Veronika är inte i fokus längre. Men det är värt varje uppoffring och jag älskar mitt liv just nu.
Idag står städning, tvättning och packning på listan. I helgen åker vi nämligen bort. Min bästa kompis Kathleens svärföräldrar har en stuga i Dalarna. Där ska våra familjer tillbringa helgen och bara ha det mysigt och rå om varandra. Känns som det var sjukt länge sen vi planerade det här och nu är det dags. Ska bli riktigt kul att få komma bort lite och att få umgås med favorit vännerna. Dags att hoppa upp från sängen och göra lite nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0