Nystart

Sådär ja, nu kan jag äntligen starta bloggen på nytt. Jag har fått hjälp av Kathleen och Fanny med min nya header, så nu känns det bra att få starta på riktigt. 
 
Eftersom jag har valt att ha lösenord på bloggen och vet vilka som kommer ta del av det här kan jag nu slappna av i skrivandet och försöka vara så ärlig som möjligt, såklart inte gällande allt men mycket. Det känns bra för mig att ha mer koll på vilka som följer mig då jag tidigare hade läsare som absolut inte har med mitt liv att göra. Och jag vet att det är något man får ta när man har en blogg. Men sen Malkin kom vill jag inte dela med mig med bilder på honom offentligt bara sådär, den ända offentliga sajten vi valt att göra det på är instagram, för även där kan man välja vilka som ska följa en. (Därav kommer det bli mycket bilder här på bloggen som redan är upplagda på Instagram) Så vi har bojkottat facebook och min blogg tidigare, ett beslut som jag och Johan har tagit tillsammans. Jag fick bla en kommentar i det inlägget när jag skrev att jag skulle sätta lösenord på bloggen att det var som att bli slagen på näsan, att man fått följt hela min resa under graviditeten, sen när bebisen väl kommit till världen väljer jag att inte visa det offentligt. Jag förstår på ett sätt men samtidigt kan jag inte tycka att jag delade med mig så mycket av min mage osv. Jaja, det är så här jag och vi har valt att göra och det känns bra för mig. Nog om det. Jag vill avsluta med att säga att det är kul att se att det är så många som vill läsa min blogg, jag ser det här som en dagbok för mig själv och även ett sätt att försöka dela med mig av saker som jag kan få hjälp och tips av från er läsare. Så nu när jag exakt vet vilka ni är så får ni faktiskt bli bättre på att kommentera, har ni en gång kommenterat så kan ni fylla i "kom ihåg mig" så ligger ni sparade resten av tiden, smidigt och inget att skylla på=)
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Åh, vad roligt att följa ditt fortsatta liv!
Vi ses väl snart!? Kram

2013-05-21 @ 20:55:05
Postat av: Maria Andersson

Åh så roligt att få följa er:) stort grattis igen till er bedårande Mr Malkin! Han är så fin och verkar vara en glad liten filur:) hoppas att ni mår fint alla 4 (Zoe är ju medräknad)
Hojta till om ni har vägarna förbi Mälarstrand ngn sommardag :) det finns god glass hör ;)
Kram från mig & Hugo

2013-05-21 @ 21:15:59
Postat av: Matilda Andersson

Han är så underbart söt!!!

2013-05-22 @ 00:37:29
Postat av: Caroline

Men vilken goding NI fått, njut av tiden den går alldeles för fort när man tänker tillbaka :) Stort Grattis till er! Kram CAroline "KOLLE"

2013-05-22 @ 08:25:24
Postat av: Camilla skarps

Åh vilken goding ni har!! Hoppas att ni alla mår bra!!

2013-05-22 @ 09:51:47
Postat av: Ida

Vilken jättego kille! :)

2013-05-22 @ 19:24:27
URL: http://www.idathemonster.blogspot.com
Postat av: Mallan

Gullunge! <3
Ska bli kul att följa er här!
Kram

2013-05-22 @ 21:47:30
Postat av: Anna-Mia

Underbart söt kille !

2013-05-24 @ 12:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0